Wednesday, April 20, 2011

farewell smkbf alternate ending + audio

1 comment:

  1. assalamualaikum


    saya luqman dari theseplay utp. semalam kita jumpe kat a&w tesco pasir putih.
    saya dah tengok dah semua video abg dekat www.videokahwin2.blogspot.com dan bagi saya semuanya menarik!

    theseplay baru ditubuhkan akhir tahun lepas dan kami boleh dianggap baru dalam dunia video ni.
    kami memang ingin mencari contact orang-orang yang buat video juga disekitar ipoh ni.
    maybe dengan ini kita dapat bertukar tukar idea or anything tentang hal video2 ni.

    untuk menaikkan nama kami, kami memerlukan kenalan2..
    dan saya ingin tahu, ade ke group2 orang buat video di ipoh ni yg kami boleh join untuk menambahkan contact2 ni?

    saya try contact through email tapi rejected.

    do visit our
    website: www.theseplay.com
    youtube: theseplaytv
    facebook: theseplay
    twitter: @theseplay

    salam kenalan
    luqmanafiqrazali@gmail.com

    ReplyDelete